Zgłoszenie udziału w konferencji ma miejsce po wypełnieniu formularzu kontaktowego,

    5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych stanowi warunek udziału w konferencji (POLE WYMAGANE)

    Zgłoszenie wymaga wypełnienia pól w pkt. 1-4 oraz wyrażenie zgody z pkt. 5.

    —————————————————————————————————————————————————————————————————————

    W formularzu proszę osobno wpisać:

    1. Mail kontaktowy (pkt. 3), na który zostanie wysłany link do Konferencji
    2. Mail założony na MS Outlook (pkt. 4), który służy od zalogowania się w programie MS Teams.

    Jeżeli mail kontaktowy jest mailem założonym na MS Outlook proszę wypełnić oba okna formularza podając ten sam mail.

    Jeżeli podany zostanie błędny mail założony na MS Outlook uczestnik Wykładu nie będzie mógł się  zalogować

    W ciągu 1-2 dni roboczych Organizator Wykłądu wyśle Tobie link do Konferencji na podany przez Ciebie mail kontaktowy (pkt. 3). Ze względów technicznych Organizator nie może wysyłać linków automatycznie.

    Klauzula informacja dotycząca przetwarzania danych przez Uniwersytet Wrocławski jest dostępna po kliknięciu w link: klauzula informacyjna.